STUDENT AGENCY Dovolená

Výběr zájezdu a nezávazná objednávka

Postup při koupi zájezdu

Konkrétní zájezd si vyberete pomocí našeho vyhledávače na www.dovolena.cz. Na našich stránkách naleznete zájezdy od více jak 300 pojištěných a prověřených cestovních kanceláří. Po výběru konkrétního zájezdu a termínu se dostanete do nezávazné objednávky. Zde vyplníte alespoň hvězdičkou označené kolonky (povinné kontaktní údaje na vás) a požadavek odešlete. Pokud dojde k úspěšnému odeslání, obdržíte na váš e-mail potvrzení s číslem vaší nezávazné objednávky. Pokud chcete ponechat výběr vaší dovolené na našem doporučení, vyplníte kontaktní formulář nebo zavoláte svůj požadavek na naši infolinku 222 220 222. Naši prodejci vám rádi a ochotně poradí s výběrem zájezdu a doporučí pro vás nejvhodnější nabídku.

Dovolená Španělsko | STUDENT AGENCY

Co se stane po odeslání nezávazné objednávky, kontakt s prodejcem cestovních služeb

Vaši nezávaznou objednávku vidíme v systému krátce po jejím odeslání. Následně vás bude kontaktovat náš prodejce cestovních služeb, který si s vámi upřesní váš výběr a doplní další informace ohledně vašeho požadavku. Prodejce vás bude také informovat o bonusech, které můžete k vašemu zájezdu získat (např. výhodné parkování a jiné.) Klienty se snažíme kontaktovat co nejdříve po příjetí vašeho požadavku na dovolevnou naším prodejcem v rámci pracovní doby.

Dovolená Omán | STUDENT AGENCY

Bonusy, výhody, doplňkové služby

Protože působíme jako zprostředkovatel, dostupnost zájezdů a aktuální cenu pro vás ověřujeme v rezervačním systému pořádajících cestovních kanceláří nebo jejich kancelářích. Vždy vám nabízíme komplexní řešení, tj. např. dovolenou včetně cestovního pojištění, tak abyste již nemuseli nic dalšího zařizovat.

Dovolená Korfu Řecko | STUDENT AGENCY

Předběžná rezervace

Prodejce pro vás zájezd ověří u pořádající cestovní kanceláře nebo v mezinárodním rezervačním systému a bude vás informovat, zda je zájezd možné předběžně rezervovat a do kdy je taková rezervace platná.

Dovolená Omán | STUDENT AGENCY

Závazné potvrzení rezervace, podpis smlouvy o zájezdu, úhrada zájezdu

Vaši předběžnou rezervaci můžete závazně potvrdit podpisem smlouvy o zájezdu a úhradou celé částky nebo zálohy na zájezd (pokud to podmínky pořadatele umožňují). Chcete-li zájezd zakoupit on-line bez nutnosti návštěvy naší pobočky, můžete využít možnosti uzavření smlouvy na dálku. Smlouvu o zájezdu, fakturu a další důležité podklady k vašemu zájezdu obdržíte od prodejce prostřednictvím e-mailu. Smlouvu o zájezdu můžete podepsat elektronicky (bez nutnosti technického vybavení - tiskárna, scanner, digitální fotoaparát).

Od svého prodejce obdržíte e-mailem odkaz na webové stránky, kde bude vaše smlouva a ostatní důležité dokumenty uloženy, s instrukcemi jak potvrdit smlouvu o zájezdu.

Současně s podpisem smlouvy provedete úhradu zájezdu a zašlete nám doklad o zaplacení. V případě úhrady on-line kartou přes internet již nemusíte potvrzení o úhradě zasílat. Více informací o možnostech úhrady naleznete zde. V případě nevyužití možnosti podepisování smluv elektronicky, si vaši smlouvu vytisknete, zkontrolujete správnost uvedených údajů a podepsanou nám ji zašlete zpět s dokladem o zaplacení na e-mail vašeho prodejce. V tomto případě budete potřebovat tiskárnu a scanner (případně digitální fotoaparát). Nemáte-li možnost vyřídit koupi zájezdu on-line, můžete navštívit některou z našich kamenných poboček.

Po obdržení vámi podepsané smlouvy o zájezdu, úhrady a potvrzení o akceptaci smlouvy od pořadatele zájezdu vás budeme informovat o závazném potvrzení objednávky prostřednictvím e-mailu. Takto potvrzená rezervace se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami pořadatele.

Dovolená Zakynthos Řecko | STUDENT AGENCY

Pokyny k vaší dovolené

Pokyny k vaší cestě obdržíte cca týden před vaší dovolenou e-mailem nebo poštou, dle praxe jednotlivých pořadatelských CK.

Přejeme vám krásnou dovolenou plnou nezapomenutelných zážitků.

Dovolená Kos Řecko | STUDENT AGENCY

Reklamace

V případě pochybností o kvalitě ubytování a služeb na vaší dovolené prosím neprodleně kontaktujte delegáta cestovní kanceláře s níž cestujete. Jedná se o odpovědnou osobu, která má možnost v případě reklamace na místě sjednat nápravu. Kontakty na delegáta jsou vám poskytovány v několika dokumentech:

  • v odbavení od cestovní kanceláře,
  • při informační schůzce při příjezdu,
  • v informační knize či na nástěnce umístěné zpravidla u recepce v hotelu.

V každém případě je nutné vždy sepsat s delegátem reklamační protokol, ve kterém bude výstižně uvedeno, o jaký konkrétní problém se jedná a jaká byla sjednána náprava. Pokud nebyla náprava sjednána v místě dovolené, po návratu se můžete s uvedeným reklamačním formulářem obrátit ohledně řešení reklamace na cestovní kancelář přímo nebo ji podat přes naši společnost jako zprostředkovatele zájezdu. V rámci řešení reklamace vám budeme nápomocni při zasílání dokumentů do cestovní kanceláře. V případě, že nebyla vada odstraněna přímo na místě v době dovolené, je zákazník povinen po návratu reklamaci uplatnit bezodkladně buď u pořadatele nebo zprostředkovatele zájezdu. Maximální lhůta pro podání reklamace je stanovena Všeobecnými obchodními podmínkami pořádající cestovní kanceláře. V případě, že nebude reklamace podána v zákonné lhůtě dle uvedených podmínek, má cestovní kancelář možnost reklamaci zamítnout nebo snížit výši plnění. Lhůta pro vyřízení reklamace je též dána Všeobecnými obchodními podmínkami. V případě, že nejste spokojeni s vyřízením reklamace můžete podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu na Českou obchodní inspekci. Více informací najdete na www.adr.coi.cz

Kontakt: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 www.adr.coi.cz

Dovolená Maledivy | STUDENT AGENCY

Způsob úhrady zájezdu

Elektronická platba – on-line kartou přes internet

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • Maestro Jedná se o nejpohodlnější a současně nejrychlejší způsob úhrady. Stačí mít na vaší platební kartě aktivovánu službu plateb přes internet. Také zkontrolujte u své banky nastavený finanční limit pro tuto službu. Od svého prodejce obdržíte odkaz na platební bránu, na kterém úhradu provedete. Platební brána je aktivní od pondělí do neděle v časovém rozmezí 7:00 – 23:00 hodin. Potvrzení o úhradě obdržíte automaticky na váš e-mail. V tomto případě nám již nemusíte zasílat žádný doklad o zaplacení.

Převod na účet prostřednictvím online plateb PayU

PayU je platební brána, jejímž prostřednictvím můžete, v případě že máte internetové bankovnictví u některé z nabízených bank ( České spořitelny, Komerční banky, GE Money Bank, mBank, Fio banky, Raiffeisenbank, Sberbank), provést rychlou a bezpečnou platbu za zájezd. Od svého prodejce dostanete e-mailem odkaz na webové rozhraní, kde zvolíte typ platby prostřednictvím PayU a budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví, kde po přihlášení budete mít již předvyplněný příkaz k úhradě, který pouze potvrdíte. Platba probíhá prostřednictvím společnosti PayU - tedy na účet společnosti PayU a pod variabilním symbolem PayU. Čísla účtu a variabilní symbol uvedený na faktuře se liší -tyto údaje slouží pro platbu převodem nebo vkladem na účet (viz. bod 3).

Převod na účet nebo vklad hotovosti na bance

Pro vaše pohodlí máme účty zřízeny v těchto bankách:

a) pro úhradu v CZK

  • Komerční banka, a.s.: 115-9619730227/0100
  • Česká spořitelna, a.s.: 8555330632/0800
  • ČSOB a.s.: 217244743/0300
  • MONETA: 183167443/0600

b) pro úhradu v EUR

Komerční banka, a.s.:

  • IBAN: CZ50 0100 0001 1596 1975 0287
  • 115-9619750287/0100
  • BIC: KOMBCZPPXXX

c) pro úhradu v EUR ze SR

Slovenská sporiteľňa

  • SK24 0900 0000 0006 3505 0714
  • 06 3505 0714/0900
  • BIC: GIBASKBX

Převod nebo vklad hotovosti můžete provést v bance na přepážce nebo z pohodlí domova prostřednictvím služby internetového bankovnictví. V tomto případě nám posíláte pracovníkem banky potvrzený převodní příkaz, doklad o provedení příkazu prostřednictvím internetového bankovnictví nebo pokladní doklad z hotovostní přepážky v bance.

Úhrada v hotovosti nebo platební kartou na pobočce Student Agency

Na našich pobočkách můžete platit hotově v CZK nebo EUR a kartou. Seznam poboček naleznete zde.

Poukázky a benefity společností Benefity a.s., Sodexo, Edenred, Benefit Plus, Up Česká republika

Přijímáme vybrané poukázky a benefity společností Benefity a.s., Sodexo, Edenred, Benefit Plus, Up Česká republika, více informací o konkrétních typech poukázek, benefitních karet, cafeterií a podmínkách uplatnění naleznete zde.

Neakceptujeme platby sběrným boxem, maxkartou a složenkou

Souhlas s používáním cookies

Za účelem usnadnění navigace na webu, analýzy výkonnosti webu, poskytování personalizovaného komerčního obsahu a zajišťování lepšího online uživatelského zážitku používáme vlastní soubory cookie i soubory cookie třetích stran. Chcete-li se dozvědět více informací, přečtěte si naše Zásady ochrany osobních údajů a Zásady používání souborů cookie. Všechny soubory cookie můžete přijmout tak, že kliknete na možnost “Přijmout vše” nebo nastavte své .