Výběr zájezdu a nezávazná objednávka
Postup při koupi zájezdu
Konkrétní zájezd si vyberete pomocí našeho vyhledávače na www.dovolena.cz. Na našich stránkách naleznete zájezdy od více jak 300 pojištěných a prověřených cestovních kanceláří. Po výběru konkrétního zájezdu a termínu se dostanete do nezávazné objednávky. Zde vyplníte alespoň hvězdičkou označené kolonky (povinné kontaktní údaje na vás) a požadavek odešlete. Pokud dojde k úspěšnému odeslání, obdržíte na váš e-mail potvrzení s číslem vaší nezávazné objednávky. Pokud chcete ponechat výběr vaší dovolené na našem doporučení, vyplníte kontaktní formulář nebo zavoláte svůj požadavek na naši infolinku 222 220 222. Naši prodejci vám rádi a ochotně poradí s výběrem zájezdu a doporučí pro vás nejvhodnější nabídku.
![Dovolená Španělsko | STUDENT AGENCY](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbrn-dv-strapi.sa.cz%2Fuploads%2Fmallorca_procjet_570x300_f607db1102.jpg&w=1200&q=75)
Co se stane po odeslání nezávazné objednávky, kontakt s prodejcem cestovních služeb
Vaši nezávaznou objednávku vidíme v systému krátce po jejím odeslání. Následně vás bude kontaktovat náš prodejce cestovních služeb, který si s vámi upřesní váš výběr a doplní další informace ohledně vašeho požadavku. Prodejce vás bude také informovat o bonusech, které můžete k vašemu zájezdu získat (např. výhodné parkování a jiné.) Klienty se snažíme kontaktovat co nejdříve po příjetí vašeho požadavku na dovolevnou naším prodejcem v rámci pracovní doby.
![Dovolená Omán | STUDENT AGENCY](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbrn-dv-strapi.sa.cz%2Fuploads%2Foman_procjet_570x300_ee1e973539.png&w=1200&q=75)
Bonusy, výhody, doplňkové služby
Protože působíme jako zprostředkovatel, dostupnost zájezdů a aktuální cenu pro vás ověřujeme v rezervačním systému pořádajících cestovních kanceláří nebo jejich kancelářích. Vždy vám nabízíme komplexní řešení, tj. např. dovolenou včetně cestovního pojištění, tak abyste již nemuseli nic dalšího zařizovat.
![Dovolená Korfu Řecko | STUDENT AGENCY](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbrn-dv-strapi.sa.cz%2Fuploads%2Fkorfu_procjet_570x300_6aebd6ef8d.jpg&w=1200&q=75)
Předběžná rezervace
Prodejce pro vás zájezd ověří u pořádající cestovní kanceláře nebo v mezinárodním rezervačním systému a bude vás informovat, zda je zájezd možné předběžně rezervovat a do kdy je taková rezervace platná.
![Dovolená Omán | STUDENT AGENCY](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbrn-dv-strapi.sa.cz%2Fuploads%2Fmuscat_procjet_570x300_1082da0231.png&w=1200&q=75)
Závazné potvrzení rezervace, podpis smlouvy o zájezdu, úhrada zájezdu
Vaši předběžnou rezervaci můžete závazně potvrdit podpisem smlouvy o zájezdu a úhradou celé částky nebo zálohy na zájezd (pokud to podmínky pořadatele umožňují). Chcete-li zájezd zakoupit on-line bez nutnosti návštěvy naší pobočky, můžete využít možnosti uzavření smlouvy na dálku. Smlouvu o zájezdu, fakturu a další důležité podklady k vašemu zájezdu obdržíte od prodejce prostřednictvím e-mailu. Smlouvu o zájezdu můžete podepsat elektronicky (bez nutnosti technického vybavení - tiskárna, scanner, digitální fotoaparát).
Od svého prodejce obdržíte e-mailem odkaz na webové stránky, kde bude vaše smlouva a ostatní důležité dokumenty uloženy, s instrukcemi jak potvrdit smlouvu o zájezdu.
Současně s podpisem smlouvy provedete úhradu zájezdu a zašlete nám doklad o zaplacení. V případě úhrady on-line kartou přes internet již nemusíte potvrzení o úhradě zasílat. Více informací o možnostech úhrady naleznete zde. V případě nevyužití možnosti podepisování smluv elektronicky, si vaši smlouvu vytisknete, zkontrolujete správnost uvedených údajů a podepsanou nám ji zašlete zpět s dokladem o zaplacení na e-mail vašeho prodejce. V tomto případě budete potřebovat tiskárnu a scanner (případně digitální fotoaparát). Nemáte-li možnost vyřídit koupi zájezdu on-line, můžete navštívit některou z našich kamenných poboček.
Po obdržení vámi podepsané smlouvy o zájezdu, úhrady a potvrzení o akceptaci smlouvy od pořadatele zájezdu vás budeme informovat o závazném potvrzení objednávky prostřednictvím e-mailu. Takto potvrzená rezervace se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami pořadatele.
![Dovolená Zakynthos Řecko | STUDENT AGENCY](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbrn-dv-strapi.sa.cz%2Fuploads%2Fzakynthos_vylety_570x300_b1ad8eae80.jpg&w=1200&q=75)
Pokyny k vaší dovolené
Pokyny k vaší cestě obdržíte cca týden před vaší dovolenou e-mailem nebo poštou, dle praxe jednotlivých pořadatelských CK.
Přejeme vám krásnou dovolenou plnou nezapomenutelných zážitků.
![Dovolená Kos Řecko | STUDENT AGENCY](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbrn-dv-strapi.sa.cz%2Fuploads%2Fkos_vylet_570x300_f4965421f0.jpg&w=1200&q=75)
Reklamace
V případě pochybností o kvalitě ubytování a služeb na vaší dovolené prosím neprodleně kontaktujte delegáta cestovní kanceláře s níž cestujete. Jedná se o odpovědnou osobu, která má možnost v případě reklamace na místě sjednat nápravu. Kontakty na delegáta jsou vám poskytovány v několika dokumentech:
- v odbavení od cestovní kanceláře,
- při informační schůzce při příjezdu,
- v informační knize či na nástěnce umístěné zpravidla u recepce v hotelu.
V každém případě je nutné vždy sepsat s delegátem reklamační protokol, ve kterém bude výstižně uvedeno, o jaký konkrétní problém se jedná a jaká byla sjednána náprava. Pokud nebyla náprava sjednána v místě dovolené, po návratu se můžete s uvedeným reklamačním formulářem obrátit ohledně řešení reklamace na cestovní kancelář přímo nebo ji podat přes naši společnost jako zprostředkovatele zájezdu. V rámci řešení reklamace vám budeme nápomocni při zasílání dokumentů do cestovní kanceláře. V případě, že nebyla vada odstraněna přímo na místě v době dovolené, je zákazník povinen po návratu reklamaci uplatnit bezodkladně buď u pořadatele nebo zprostředkovatele zájezdu. Maximální lhůta pro podání reklamace je stanovena Všeobecnými obchodními podmínkami pořádající cestovní kanceláře. V případě, že nebude reklamace podána v zákonné lhůtě dle uvedených podmínek, má cestovní kancelář možnost reklamaci zamítnout nebo snížit výši plnění. Lhůta pro vyřízení reklamace je též dána Všeobecnými obchodními podmínkami. V případě, že nejste spokojeni s vyřízením reklamace můžete podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu na Českou obchodní inspekci. Více informací najdete na webu České obchodní inspekce
Kontakt: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 https://www.coi.cz
![Dovolená Maledivy | STUDENT AGENCY](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbrn-dv-strapi.sa.cz%2Fuploads%2Fmaledivy_procjet_570x300_acbe93f6da.jpg&w=1200&q=75)
Způsob úhrady zájezdu
Elektronická platba – on-line kartou přes internet
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- Maestro Jedná se o nejpohodlnější a současně nejrychlejší způsob úhrady. Stačí mít na vaší platební kartě aktivovánu službu plateb přes internet. Také zkontrolujte u své banky nastavený finanční limit pro tuto službu. Od svého prodejce obdržíte odkaz na platební bránu, na kterém úhradu provedete. Platební brána je aktivní od pondělí do neděle v časovém rozmezí 7:00 – 23:00 hodin. Potvrzení o úhradě obdržíte automaticky na váš e-mail. V tomto případě nám již nemusíte zasílat žádný doklad o zaplacení.
Převod na účet prostřednictvím online plateb PayU
PayU je platební brána, jejímž prostřednictvím můžete, v případě že máte internetové bankovnictví u některé z nabízených bank ( České spořitelny, Komerční banky, GE Money Bank, mBank, Fio banky, Raiffeisenbank, Sberbank), provést rychlou a bezpečnou platbu za zájezd. Od svého prodejce dostanete e-mailem odkaz na webové rozhraní, kde zvolíte typ platby prostřednictvím PayU a budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví, kde po přihlášení budete mít již předvyplněný příkaz k úhradě, který pouze potvrdíte. Platba probíhá prostřednictvím společnosti PayU - tedy na účet společnosti PayU a pod variabilním symbolem PayU. Čísla účtu a variabilní symbol uvedený na faktuře se liší -tyto údaje slouží pro platbu převodem nebo vkladem na účet (viz. bod 3).
Převod na účet nebo vklad hotovosti na bance
Pro vaše pohodlí máme účty zřízeny v těchto bankách:
a) pro úhradu v CZK
- Komerční banka, a.s.: 115-9619730227/0100
- Česká spořitelna, a.s.: 8555330632/0800
- ČSOB a.s.: 217244743/0300
- MONETA: 183167443/0600
b) pro úhradu v EUR
Komerční banka, a.s.:
- IBAN: CZ50 0100 0001 1596 1975 0287
- 115-9619750287/0100
- BIC: KOMBCZPPXXX
c) pro úhradu v EUR ze SR
Slovenská sporiteľňa
- SK24 0900 0000 0006 3505 0714
- 06 3505 0714/0900
- BIC: GIBASKBX
Převod nebo vklad hotovosti můžete provést v bance na přepážce nebo z pohodlí domova prostřednictvím služby internetového bankovnictví. V tomto případě nám posíláte pracovníkem banky potvrzený převodní příkaz, doklad o provedení příkazu prostřednictvím internetového bankovnictví nebo pokladní doklad z hotovostní přepážky v bance.
Úhrada v hotovosti nebo platební kartou na pobočce Student Agency
Na našich pobočkách můžete platit hotově v CZK nebo EUR a kartou. Seznam poboček naleznete zde.
Poukázky a benefity společností Benefity a.s., Sodexo, Edenred, Benefit Plus, Up Česká republika
Přijímáme vybrané poukázky a benefity společností Benefity a.s., Sodexo, Edenred, Benefit Plus, Up Česká republika, více informací o konkrétních typech poukázek, benefitních karet, cafeterií a podmínkách uplatnění naleznete zde.